V případě reklamace Vás prosíme o vyplnění tohoto protokolu.
V případě požadavku na servis baterie Vás prosíme o vyplnění tohoto protokolu.
V případě vrácení zboží Vás prosíme o vyplnění tohoto protokolu.
Označení kupujícího:
Koncový zákazník / Místo servisu:
(údaje pro případný příjezd servisního technika)
Označení kupujícího:
Kontaktní osoba
Informace o nákupu/prodeji:
Informace o zboží:
Kód a název zboží, uvedené na daňovém dokladu - faktuře, určeného k servisu:
Kód a název zboží, uvedené na daňovém dokladu - faktuře, určeného k vrácení:
*
Přílohy
Reklamace, u které nebude řádně vyplněný reklamační formulář, dodán záruční list a doklad o zakoupení zboží bude řešena jako neoprávněná.
Zboží můžete vrátit buď osobně, nebo jej můžete zaslat na základě tohoto odsouhlaseného protokolu o vrácení zboží regionálním manažerem přímo na adresu provozovny PAUL LANGE s.r.o.