FAQ - Frequently Asked Questions nebo-li často kladené dotazy
1. Jak postupovat v případě reklamace zboží?
Stáhněte si a vyplňte reklamační formulář, který přiložíte k reklamovanému zboží. Pokud máte účet vyplňte reklamaci ve Vašem účtu.
2. Kdy mohu očekávat zboží(pouze B2B)?
Sledovat stav objednávky, společně s číslem balíku, můžete ve svém B2B účtě.
3. Jak poznám zda je zboží balené nebo nebalené?
Podle prvních písmen v kódu A, K dílenské balení, E, I balení pro prodej.
4. Jak poznám zda je řazení na objímku nebo na I-SPEC?
Pokud se v kódové řadě za číslem objeví I, jedná se o I-SPEC. Např. ISLM8000IRAP = I-SPEC, ISLM8000BILBP = I-SPEC B. ISLM8000RAP2 = řazení na objímku.
5. Co dělat, když jsou nastaveny špatné parametry u elektrokola např. obvod kola apod.?
Obraťte se na výrobce kola.
6. Co dělat, pokud chci elektrokolo doplnit o elektronické řazení SHIMANO Di2?
Obchodník si musí vyžádat souhlas od výrobce, poté nás může kontaktovat.
7. Co dělat, když daný kód nenajdu na eshopu a chtěl bych ho závazně objednat (pouze B2B)?
V takovém případě píšete email na naše obchodní oddělení viz kontakty. Důležité je v emailu uvést konkrétní kód a Vaše IČO.
8. Pokud na B2B vidíte hlášku "není skladem u dodavatele", opravdu není možné objednat!
9. Závazná objednávka (pouze B2B)?
10. Kde najdu výprodejové zboží, zboží v akci, novinky (pouze B2B)?
11. Mám slevový kupón, jak ho přidám do objednávky (pouze B2B)?
12. Kde najdu náhradní díly?
Náhradní díly SHIMANO začínající kódem "Y" najdete na stránkách si.shimano.com po zadání komponentu, pro který náhradní díl hledám. Poté se objeví několik dokumentů, z toho oranžové jsou rozkresy daného komponentu.
13. Omezené množství.
„může být upraveno“ – jedná se o omezené množství skladem. Objednávku můžete odeslat, dodané množství může být nižší. Pokud potřebujete dodat právě toto množství, napište tuto informaci do poznámky objednávky.
14. Jak zjistit číslo balíku(b2b)?
15. Zboží není skladem, předpokládané naskladnění, čekáme na porvzení...
Předpokládané datum naskladnění - nemusí být přesné (závisí na situaci v dopravě).
Zboží není skladem - zboží aktuálně není v CZ.
Čekáme na potvrzení - zboží je objednáno, ale ještě není na cestě.
16. Kompatibilita komponentů
V názvu náhradních dílů nemusí být uvedeny všechny komponenty, pro které je tento náhradní díl určen. Vždy zjistěte kompatibilitu a správný objednávací kód na: https://si.shimano.com
17. České návody na mazivech a olejích
Návody na zadních stranách jsou rozděleny na více stránkách, níže je uvedené foto.
18. Tabulka velikostí obuvi Shimano