PODMÍNKY PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE PAUL LANGE-OSTRAVA s.r.o. POUZE PRO OBCHODNÍKY
Pro uplatnění řádné reklamace je nutné vyplnit reklamační formulář, který je dostupný online.
Pokud nemáte registraci pro vyplnění reklamace, je nutné ji vytvořit zde.
1 - TYTO ÚDAJE MUSÍ BÝT VYPNĚNY NA REKLAMAČNÍM FORMULÁŘI, POKUD NEMÁTE VYŘÍZENOU REGISTRACI:
- IČO, název a adresa obchodníka
- Datum zaslání reklamace, jméno kontaktní osoby
- Tel. kontakt na kontaktní osobu, podpis
- Počet ks. / párů, doba užívání, model kola, popis problému
- Skladový kód zboží
2 - Di2 komponenty a elektrokola:
Shimano Di2 komponenty a komponenty Shimano E-BIKE SYSTEMS zasílejte spolu s vyplněným reklamačním formulářem také E-TUBE diagnostický log ve formátu PDF z diagnostikovaného kola. Bez tohoto logu nebude reklamace uznána.
Při reklamaci středového pohonu posílejte jen tento pohon. To znamená bez klik, převodníků, unašečů a plastových krytů.
Reklamovanou lithiovou baterii nám fyzicky neposílejte; potřebné je foto výrobního štítku baterie, foto kontaktů baterie, log diagnostikovaného kola a po vyžádání také video baterie se závadou.
Při reklamaci vybraných baterií DARFON, TREND POWER a jejich vybraných příslušenství lze poskytnout kompenzaci na úkony s tím spojené jako je např. časový rámec servisního úkonu na elektrokole na základě uvedení této informace obchodníkem do reklamačního listu a přiložením potřebných dokladů.
Baterie třetích stran jsou vybaveny štítkem "SHIMANO STEPS SERVICE". Podporu lze také zjistit v software SHIMANO E-TUBE PROJECT.
3 - ZBAVENÍ NEČISTOT:
K reklamaci zasílejte pouze díly zbavené veškerých nečistot.
4 - POŽADOVANÉ DOKLADY K REKLAMACI:
- Kopie faktury od dodavatele u kterého jste zboží zakoupili
- Kopie prodejního paragonu – faktury spotřebiteli
- Kopii záručního listu – pokud díl pochází z jízdního kola (aby bylo zřejmé od kdy běží reklamační lhůta)
- SHIMANO E-BIKE SYSTEMS a Di2 viz bod 2 tohoto reklamačního řádu
- V případě reklamace hlučnosti komponentu je potřeba zaslat videozáznam se zvukem - lze vložit přes B2B
4.1 - VŠEOBECNÉ INFO:
- Pokud reklamovaný díl nebyl zakoupen u PAUL LANGE-OSTRAVA s.r.o., nelze za tento komponent požadovat peněžitou náhradu (opravný daňový doklad).
- Může se stát, že nebudeme schopni dodržet zákonem stanovenou lhůtu, protože musíme přednostně zpracovat požadavky zákazníků, kteří zboží zakoupili u nás.
5 - KDY JE REKLAMACE ZAMÍTNUTA:
- produkt Shimano, pokud byl upraven nebo opraven jinou osobou než autorizovaným prodejcem Shimano;
- produkt Shimano, pokud byl používán k pronájmu nebo ke komerčním účelům;
- produkt Shimano, pokud byla značka nebo sériové číslo Shimano poškozeno nebo odstraněno z produktů;
- poškození způsobené jinými příčinami než výrobními, nebo materiálovými vadami, zahrnující ale nelimitující se následujícími příklady: Nehody, hrubé zacházení, nesprávné použití, zanedbání údržby, nesprávná montáž, nesprávná oprava, nesprávná údržba, úpravy, nebo modifikace produktů a jiné abnormální, nadměrné nebo nesprávné použití;
- poškození, ke kterému došlo během přepravy produktu Shimano
- produkty, které nejsou vyrobeny společností Shimano nebo pro ni (bez ohledu na to, zda jsou nebo nejsou zabalené nebo prodávané s produktem Shimano v době nákupu)
- poškození vyplývající z použití produktů, které nejsou v souladu nebo jsou nekompatibilní s produktem Shimano;
- poškození vyplývající z běžného opotřebení, včetně, ale bez omezení na poškození nebo zhoršení povrchové úpravy, estetiky nebo vzhledu produktu Shimano;
- pokud není dodržen kterýkoliv pokyn z podmínek pro uplatnění reklamace.
6 - CENÍK
- V případě neoprávněné záruční reklamace z důvodu zanedbání servisu bude servisní zákrok na součástce zpoplatněn dle platného ceníku.
- 600,- Kč / hodina bez DPH – účtování za každých započatých 30 minut
- Diagnostika elektronických komponentů 1000,- Kč bez DPH.
- Oprava pomocí diagnostické jednotky 600,- Kč bez DPH
Kontakty pro uplatnění reklamace:
Adresa pro zasílání reklamace:
PAUL LANGE - OSTRAVA s.r.o.
Sabinova 713/2
721 00 Ostrava - Svinov